Bilgisayar Mühendisleri Maaşları ve IT Çalışanlarının Tecrübeye göre Maaşları

All QuestionsCategory: KariyerBilgisayar Mühendisleri Maaşları ve IT Çalışanlarının Tecrübeye göre Maaşları
Muhammet asked 5 months ago

Merhaba,

Türkiyede Ortalama Bilgisayar, Yazılım mühendislerinin veya IT Çalışanlarının yıllara ve tecrübeye göre maaşları nedir ?

 

You need to Sign up and login IT Tutorial to Ask question or Comment any Reply.

12 Answers
Best Answer
Kübra Hebeş Staff answered 5 months ago

Yıllara göre maaşlar da maalesef çok bir değişiklik oldugunu düşünmüyorum. Rakamlar 2019 yılında da aşagı yukarı aynı seviyelerde.

rustem answered 5 months ago

Mehmet Salih bey, belirttiğiniz maaşlar ilgili pozisyonlara atanınca mı alınmaktadır yoksa seneyi doldurduğumuzda mı alıyor olacağız. Mesele 3 yılı doldurdum maaş değişecek mi yoksa Senior Yazılım geliştirici yada Senior Oracle DBA olduğumda mı maaşlar değişiyor ?

Mehmet Salih Deveci Staff answered 5 months ago

Rüstem bey ikiside olabilir kimi kurumlar Pozisyonu yani makamı verip maaşıda artırır kimisi maaşı yükseltmemek için makamda vermez artırmazda.Ancak Senior pozisyonu almadan da senior maaşı alan çok sayıda insan var. İnsanlar genel olarak pozisyona vs bakmaz zaten alacağı maaşa bakar. Maaşı istediği kadar olmadığı durumda ve kendine güveni varsa genel itibariyle iş değiştiriyor ve değiştirenlerin büyük çoğunluğuda yüksek maaş artışı elde ederek ayrılıyor.